13 Aralık 2010 Pazartesi

Gık Dedi Ve..

Herkesin olduğu gibi benimde bi cep telefonum var. Daha doğrusu vardı. Ama gelin görün ki ben onu kaybetmek üzereyim, belki de kaybettim. Kendisi çok hasta. Hatta yoğun bakımda şuan. Gelin hikaye nasıl başlamış ordan anlatıyım.

Samsung marka bi cep telefonum vardı, iş görürdü. Temiz ve iyi kullandığım için beni baya götürdü. Hakkını yiyemem az da anım yok hani. Geçenlerde bi hastalık kaptı. Nası oldu bilmiyorum ama hoparlörü bozuldu. Konuştuğumda ses karşıya gidiyor fakat onların sesi bana gelmiyodu. Hemen çaresini buldum kulaklıkla idare etmeye başladım. Tabi gıcık bi iş telefon çalıyor, siz bi yandan onu takmaya çalışıyosunuz falan. Herneyse. Ben bu yiğidi böyle idare ettim. O kadar emeği var satmadım yani hemen. Ama gelin görün ki fazla mesajlaşmadan olsa gerek titreşiminde de bi hastalık kapma durumu olmuş. Ciğerleri su toplamış. Kapak açıkken titreyen telefon, kapak kapandığında titremiyor.(Samsungun sürgülü kapakları olur ya) Ateşi de çıktı. Ne yaptığını bilemedi bu. Bi gün geçmedi hastalık ilerledi ve kapak açıkken de titremeyi kesti. Artık yaşamsal fonksiyonlarından sadece görme kalmıştı. Ses yok, titreşim yok sadece görüntü vardı.Alarm bile kuramıyodum yahu! Neyse dedim ben mesajlaşarak idare ediyorum, titremesin, çalmasın hıh. Mesaj gelir, telefon çalar, telefon ne titrer ne de ses çıkarır. Sadece ekranda bi görüntü o kadar. Sürekli telefona bak dur tabi istemeden. Ardından bi kaç gün geçti ve bilgisayar başındayken telefon da hemen bilgisayarın yanında şöyle güzelce yatıvermiş dinleniyordu. Mesaj gelicekti, hissetmiştim. Monitör de bi kıpırdanma, bi dalgalanma oluşuverdi ki telefonun ekrana " 1 mesaj alındı " yazısı gelmesiyle birlikte telefonun son yaşamsal fonksiyonu olan görüntü de gık dedi ve gitti. Evet artık o çok hastaydı. Sesi, titreşimi ve görüntüsü yoktu ama benimdi. 15 güne yayılı bi süreçte sırasıyla tek tek ardı ardına kaybetti yaşamsal tüm fonksiyonlarını. Her durumda imdada koşan anne, burda da telefonuyla imdada koştu. Her Türk genci gibi annenin telefona çöküldü. - seni seviyorum anne - Şuan annemin telefonuyla idare ediyorum. Fena da değil ha sanki daha hızlı mesaj yazar oldum.

Sonuçta benim yiğit şuan hasta ve yoğun bakımda. Yarın babam tamire götürücek. Dualarınızı eksik etmeyin de çabucak kendine geliverip yuvasına geri dönsün.

Samsung kullanıcıları için not :

Eğer telefonunuzda aşağıdaki belirtiler varsa :
  1. Hoparlörün bozulması(boğazların ağrıması)
  2. Titreşimin bi gidip bi gelmesi(yorgunluk ve halsizlik)
  3. Titreşimin tamamen gitmesi(ileri derece yorgunluk ve bitkinlik)
  4. Görüntünün gitmesi(bayılma, bilinç kaybı ve geçici kör olma durumu)
Eğer birinci seçenekteyseniz telefonunuzu en yakın telefon yetkilisine götürüp yıllık onarım bakım işlemlerini yaptırınız. Aksi taktirde ikinci, üçüncü ve dördüncü seçenekler 15 güne yayılı süreçte tüm telefonunuza yayılıp, iç organlarını yok edip onu bitkisel hayata doğru iten bir yola sokacaktır. Herkesi uyarmanız dileğiyle.

* Bu yazı tüm telefon kullanıcılarına ithafen yazılmıştır.

7 yorum:

  1. :D:D:D:D çok süper bi yazı olmuş yaa!! :D bayıldım.
    bu arada geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşir kereta, hiç kıyamıyorum ben böyle bozulan telefonlara vah yavruma ya vahh :))

    YanıtlaSil
  2. Dualarım onunla , geri dönecek inanıyorum , inanırsak olur. Olmadı arka bahçeye gömmede yardım eder , helva yapıp yeriz .

    Dip Not:Yazılarına şöyle bir gözle taciz ettim de gerçekten ruh ikizim sin galiba. (Yıllardır aradığım kardeşş falan deyip boynuna atlamam gerek bu sahnede)

    YanıtlaSil
  3. Dimi ya yazık ona hemen iyileşşin. Halden anlıyosun sen, çok sağol lalcim:)

    Kara Kedi, evet bizim felsefe bu inanırsak olur. Hatta neye inanırsak bi gün onu yaşarız. Nee helva mı? ölmesin yaa:( ama ne demişler kiminin parası kiminin duası:)

    Dipnota Cevap: E ben biliyorum da konuşuyorum .p

    YanıtlaSil
  4. Telefonun anatomisini yapmışın bee abi :D otopsi falanda yaptır kesin bir nesi varmış ölmüş öğrenelim :D

    YanıtlaSil
  5. naptın hocam ölmedi daha yaşıcak o ne otopsisi:( bi geri gelsin nesi varmış onu da yazıcam :D

    YanıtlaSil
  6. ŞİFA DİLEYELİM O HALDE.;)
    Çok sevimli yazmışsın,bu da telefonunu çokça benimseyen,malına sahip çıkan biri olduğunu gösteriyor,pardon burcunuz?

    YanıtlaSil
  7. çok doğru tespit ;) yengeç.

    YanıtlaSil