27 Temmuz 2010 Salı

Hayaller Hayaller Hayaller Bulutların Ardındaki Güneş Gibi Gerçek

Ulan düşününce hayallerimin bi o kadar pahalıya denk geldiğini gördüm. Bu da pek iyiye işaret değil, özellikle Türkiye sınırları içerisinde okuyan üniversite öğrencisiyseniz. Bazen 10 saat otobüs yolculuğundan sonra boynunuzda oluşan bi ağrıya, bazen televizyonda hiçbi şey bulamadığında sihirli annem izlemeye, bazense saçının şeklini değiştiren evli bi kadının kocasının bunu fark etmemesinden dolayı kadınında oluşan burukluğa benzer Türkiye'de öğrencilik. Keita'nın kendini yere atışında, klavyenin tuşlarının arasında, faturaların son ödeme tarihinde, bi otomobilin arka camındaki kirde, Cemal Süreya'nın kaybolan Y'sinde, sevgilinin yerli yersiz triplerinde gizlidir öğrencilik. Ya da siz söyleyin bana nedir öğrencilik? Nedir ?!

Hayallerle başlayan konuyu da cıvıttık lan ne güzel.

Neyse, konumuza dönelim. Bu seneki tatilimizi bize yakışır bi şekilde sona erdirdikten sonra seneye neler yapıcağımızın kararını bile aldık. Arkadaşlarımla kurduğum her hayalin gerçekleştiğini düşünürsek; bunun olmaması içten bile değil. Hatta ve hatta sadece paraya bakar. Seneyeki durak Amerika ! Yanlış duymadınız Amerika! Hazır üniversite öğrencisi olmuşken Work And Travel ile bi Amerika keşfine çıkmak, hele ki arkadaşlarla ve tam gidilecek yaşta olmak cidden paha biçilemez. Baştan söylemiştim ama bu pahalı bi hayal diye. Hayal demeyi kesmeliyim, eminim gerçekleşeceğinden. ( Seneye bu zamanlarda ordayken bi yazı yazdığımı bile hayal ettim. ) Vegas'ta poker partilerinde kağıt dağıtan kişinin ben olduğumu, New York'ta çekilen dizilerin setlerine kopa geldiğimi, Miami sahilinde ünlülere laf attığımı (abartı olabilir ), sıradan bi restoran da hamburgerimi ya da hotdogumu yediğimi, zencilerle sokak basketbolu oynadığımı, deli deli alışveriş yaptığımı ve bunları yaparken yalnız olmadığımı bilmek, hayal etmek.. Bi dakka lan çok uçtum. Olsun be hayal benim değil mi?! Bok hayal, gerçekleşecek olum başka yolu yok ! Altı üstü 2000-2500 $ biriktirmeye bakar 1 yılda. Kısacası önümüzdeki yaza kadar Amerika Amerika diye dolanıp durucam. Sonunda istediğimi alacağımı bildiğim için şimdiden mutluyum aslında. Yazının devamını seneye getirmeyi planlıyorum. Gelmemişse bilin ki bizden kaynaklı bir şey değil gençlik.

O değil de benim diğer hayaller de pahalı biraz. Şöyle ucuzundan, kelepir hayallerle idare etmeliyim seneye kadar. Evet, öyle olmalı gerisi fuzulidir.

Ha bi de ; Guiza'nın gol kaçırdıktan sonraki yüz ifadesinde gizlidir öğrencilik.

3 yorum:

  1. amerikanın tadı hayal kurmakla çıkıyo sanırım:).
    ney öğrencilik mi yakında profesörü olucaz be dostum:)

    YanıtlaSil
  2. bazen diş fırçasına sıkılan macundur öğrencilik bazense amerikada üç dost olmak sanırım seçimi çoktan yaptık :)

    YanıtlaSil
  3. seçimler yapıldı, amerika yolcusu kalmaaasııınn : )

    YanıtlaSil