24 Temmuz 2010 Cumartesi

Naaptım beeen?!

Blogu açmak kolay, tasarlaması eh işte, bir şeyler yazması ise en zoru. Kafamdaki şeyleri kağıda dökme konusunda sanırım doğuştan özürlüyüm. Yazamıyorum arkadaş ki ben hayal gücü yüksek olan biriyim.Şimdi diyeceksiniz ki hayal gücüyle ne alakası var bunun? Olması gerekmiyo zaten maksat şu ilk yazım bitsin.
Lütfen bekleyin, bitiyor ..
Biliyorum, iğrençti. Ama olsun şurda bi sen bi de ben varız blogcan, sapıtabiliriz. Tüm bu saçmalıklar yatıp uyumama bi işaret sanırım. Daha farklı geri dönmek ümidiyle esen kal blog.
Öptüm bay!

4 yorum:

  1. burası senin mekAnın istediğinn kadar saçmalayabilirsin :D emin ol en güzelide o zaten ;)
    hoşgelmişsin

    YanıtlaSil
  2. sanırım haklısın :D hosbulduuuk :)

    YanıtlaSil
  3. blogcan kim laaym!!!öldürürüm seni:DD

    YanıtlaSil
  4. evlatlık edindim :D ben konusuyorum o dinliyor :)

    YanıtlaSil