27 Nisan 2011 Çarşamba

Sıçtın Laciverti

Şuan beynimde rakamlar ve formüller uçuşmasından dolayı çok mantıklı şeyler söylemeyebilirim. Özet geçmek gerekirse; vize haftasından nefret ediyorum! Beynimi bilgisayarın hard diskine benzetirsek hafızam şuan full dolmuş durumda. Ve hala yüklemem gereken bilgiler olduğunu düşünürsek bu bilgisayardan yani benden bi hayır gelmez. Yarın da betonarme diye bi sınavım var. Sanırım hardcore bi savaş vericem. Sınavda ERROR veririm diye korkmuyor değilim. Cuma sınav bitişi bi format atıp hayatıma devam etmeyi planlıyorum. Şans dileyin yarın için desem de nafile, girdi bana. Bari girmeden önce iyi bi uyku çekelim de o tam olsun dimi?

3 yorum:

  1. sınavın nasıl geçti..?

    bir de yazmayı unutma..hadi bekliyosss ;)

    YanıtlaSil
  2. Fena değildi, açıklanmadı malesef daha. :) Koptum gibi biraz ama bu aralar yazasım var, bakalım. :)

    YanıtlaSil
  3. Blog dünyasından koptum tamamen.Hiç vakit bulamıyorum...Sınavlar bitti yaza girdik.Bizler buralarda olacağız.Sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız(Davetiye)

    YanıtlaSil