6 Ağustos 2010 Cuma

Senden Başka

Hayatımda bi kadının yerinin çok ama çok özel olduğunu farkettim. Hani onsuz yapamam dersin ya, öyle bir şey. Hatta ta kendisi. Çünkü karşılıksızdır onun sevgisi, çünkü tamamiyle doğal, tam anlamıyla içten bi duygudur onunki. Çünkü en gerçeğidir o. En safıdır. Bunlar böyle gider ama anlatmak istediğim şey hiçbir zaman tam anlamıyla gelmez. Çünkü yaşanılır o. Altıma da sıçsam, kafamı da kırsam, hastalansam, gebersem o yanımdadır. Hani şimdi beni düşünen biri var mıdır gibi klasik triplere girmicem ama o hep seni düşünür, aklının bi köşesinde hep varsındır onun. Sıfatlarla kısıtlamaya gelmez o. Bambaşkadır o.

Çünkü benim annemdir o. Annem diye söylemiyorum ama bi melektir o.Bu kadın bu kadar mı iyi olmak zorunda? Bazen düşünüyorumda ulan ne istesem yapıyor, ne desem dinliyor.Peki ya ben? Öf anne tamam bakarız,yaparız falan filan. Klasik anne-çocuk ilişkisi. Yok bu olmadı, hadi ben klasik olabilirim ama annem asla. Şimdi bunları okusa duygulanır. Bense yine yazdık işte anne ya abartma falan der hemen kaçarım ortamdan. Şimdi niye yazıyorum bunları bilmiyorum ama hayatımda beni en gerçekci seven kadın o. Ölürüm laaaynn ben onaa.

Tamam benim cıvıtma modu geliyor. Annemle ilgili yazıya yakışmaz. Onu seviyorum ve bunu biliyor. O da bana yetiyor. Kıraç'dan nefret etmeme rağmen ondan bi şarkıyla bitirelim..

Bana candan bir kez aşkım diyen mi var senden başkaaa? : )

2 yorum:

  1. onların hakkı ödenmez gerçekten.
    böyle eskiden ona çıkıştığım,of pufladığım zamanları hatırladığım zaman çok kızıyorum kendime.o zamanlar biraz toyduk sanırım,çok takmıoduk.ilerde ne olucak diye düşünmüoduk belki ondan.artık yapmıorum o yüzden.onunla geçirdiğim her saniyenin değerini bilmeye çalışıorum.onun yüzüne daha hayranlıkla,daha bi süzerek bakıorum.
    onlar dünyanın en fedakar,en güzel insanları.
    bu yüzden ben de çok seviyorum annemi :D
    eline sağlık yazın için çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. rica ederim, beğendiğine sevindim:) herkesin öyle bi dönemi oluyo ama onlar bizi çok iyi biliyolar ve seviyolar o yüzden hep aynıyız gözlerinde merak etme =)

    YanıtlaSil